»Poglejte, nekateri spijejo en deci, pa imajo težavo, nekateri pa lahko popijejo tudi več. Ampak mislim, da to sploh ni pomembno. Pomembni so poslovni rezultati in pomembna sta umetniški vtis in pa seveda rejting, ki ga podjetje oziroma Festival Ljubljana, ki ga vodim, ima.«
»Lahko rečete, da je obilno ali pa ni. Ne vem, meni po navadi že proti koncu festivala sploh ni več za jesti. In seveda naročiš celotno porcijo, kaj pa hočeš. To bi bilo smešno videti, če bi sedel pri praznem krožniku.«
»Prepričani smo, da je konsolidacija nujna za ohranjanje konkurenčnosti na slovenskem trgu ter za spodbujanje digitalizacije in povezljivosti, kar v končni fazi krepi slovensko gospodarstvo.«
»Da bi zagotovili še intenzivnejši razvoj podjetja, je nastala poslovna odločitev, da T-2 s Telemachom začne novo obdobje razvoja. S Telemachom Slovenija, ki je del skupine United Group, bomo skupaj s strankami, zaposlenimi in poslovnimi partnerji med drugim deležni tudi ugodnosti in prednosti delovanja v okviru mednarodne skupine.«
»V tem času smo uresničili vrsto aktivnosti, usmerjenih h konsolidaciji, 100-odstotnemu prevzemu lastniškega deleža ter stabilizaciji poslovanja Mercatorja.«
»Čizmić vodenje Mercatorja prevzel v izjemno zahtevnem obdobju in pomembno prispeval k stabilizaciji družbe, vodenju družbe in uspešnemu zaključku integracije v Fortenova grupo.«
»Ta sprememba je del načrtovanih aktivnosti, ki bo po našem mnenju okrepila tržni položaj in dolgoročno konkurenčnost Mercatorja in posledično celotne maloprodajne mreže Fortenova grupe.«
»V Sloveniji že dalj časa poteka razprava o prehranski varnosti kot strateški dobrini, ki pa moji oceni še ni prinesla konkretnih rešitev.«
»S pobudo in s skupnimi močmi lahko odločilno prispevamo k varnosti in trdnosti naših dobavnih verig in k zmanjšanju prehranske odvisnosti od mednarodnih trgov.«
»Prepričani smo, da je zviševanje prehranske varnosti v interesu vseh deležnikov v verigi pridelave in predelave hrane oziroma vseh prebivalcev v Sloveniji.«
»Mercator je s prenosom na Fortenovo postal del največje trgovske mreže v regiji, ki bo tudi vnaprej delovala v interesu zaposlenih, dobaviteljev in kupcev. Smele cilje, ki smo si jih zastavili, bomo dosegali z izmenjavo najboljših praks, z uspešnim prilagajanjem hitrim spremembam na trgih ter z vlaganjem v prodajno mrežo in strokovni razvoj naših zaposlenih.«